Je ontvangt vooraf aan elke dienst per e-mail een plaatsingsbevestiging met daarin vermeld het uurloon dat voor die dienst is vastgesteld. Ook vind je het voor die dienst vastgestelde uurloon terug in de app, op de detailpagina van de dienst.
De hoogte van dit uurloon hangt af van de cao van de inlener én van de 'geleverde functie' (dat is de functie waarin je gaat werken).
Je uurloon kan per opdrachtgever en geleverde functie verschillen, maar wordt altijd zo dicht mogelijk bij je uitgangsuurloon vastgesteld.
Ben je het niet eens met het vastgestelde uurloon? Plan jezelf dan zo snel mogelijk uit. Als dit niet mogelijk is, geef dit dan zo snel mogelijk na ontvangst van de plaatsingsbevestiging bij Zorgwerk te kennen bij via de chat. Als het voor jou een nieuwe functie/klant betreft, kun je eventueel in overleg nog uitgepland worden.
Als je er voor kiest om te gaan werken, ga je vanzelfsprekend ook akkoord met het bevestigde uurloon. Het is derhalve niet mogelijk om achteraf, nadat je hebt gewerkt, met terugwerkende kracht het bevestigde uurloon aan te passen.
Correctie op het uurloon is alleen mogelijk als je door een technische of menselijke fout een ander uurloon dan bevestigd uitbetaald hebt gekregen.
Waar vind ik een overzicht van mijn uurlonen?
Wanneer krijg ik salaris verhoging?