Als je via Zorgwerk hebt gewerkt, krijg je altijd je salaris uitbetaald. Daar kun je op vertrouwen.
Doorgaans wordt je salaris de week nadat je hebt gewerkt door ons overgemaakt (het is afhankelijk van je bank wanneer je daadwerkelijk over je geld kunt beschikken).
Er zijn echter situaties die er voor kunnen zorgen dat de betaling wordt tegengehouden en onverhoopt vertraging oploopt. Dit kun je vaak zelf helpen voorkomen:
- Contract nog niet getekend
Zonder getekend contract kunnen we je salaris nog niet overmaken. Zorg er dus voor dat je direct je (nieuwe) contract ondertekent zodra je van ons daarover bericht ontvangt.
Zo onderteken je online contract - Identiteitsbewijs is verlopen
Wij moeten altijd in het bezit zijn van een kopie van een geldig identiteitsbewijs. Je krijgt 6 weken van te voren van ons bericht als het bij ons bekende identiteitsbewijs gaat verlopen. Vraag dan direct een nieuw identiteitsbewijs aan en volg de instructies in de mail. - Slaapdienst of nachtdienst zondag op maandag
Slaapdiensten en nachtdiensten gedraaid van zondag op maandag worden uitbetaald de week ná de maandag dat je uit de nacht kwam. Dit voorkomt dat één dienst in twee delen wordt uitbetaald (zondag-deel in een week en het maandag-deel de week erna).