Deze vraag is lastig te beantwoorden omdat opdrachtgevers 24/7 nieuwe diensten kunnen aanbieden op het platform. In de praktijk zien we dat het aanvraagpatroon per opdrachtgever verschilt. Dit is mede afhankelijk van het seizoen, piek en ziek en simpelweg wanneer de verantwoordelijke persoon aan het werk is.
Over het algemeen geldt dat grotere opdrachtgevers met een intern flexbureau, geneigd zijn om de bulk aan het begin van de week uit te zetten. Vanwege 'piek en ziek' komen doorgaans de gehele week nog extra diensten binnen. Ook s'avonds en in het weekend.
Als je vaker voor opdrachtgevers werkt, krijg je gevoel bij het aanvraagpatroon en weet je ongeveer wanneer nieuwe diensten worden uitgezet. Door middel van push notificaties en aanbevelingen houden we je via de app op de hoogte van nieuwe diensten.
Als je ergens gewerkt hebt, kun je eenvoudig voor die afdeling of team een planbot instellen, die automatisch planverzoeken voor jou doet zodra nieuwe diensten worden uitgezet. Zo hoef je nooit leuke diensten mis te lopen!