De app toont de actuele status van je planning. Zodra we je Planverzoek definitief inplannen, wijzigt in de app de status van de dienst in Gepland. Dit betekent dat de opdrachtgever op de hoogte is van jouw komst en op jou rekent.
Voor jouw gemak versturen we per e-mail een plaatsingsbevestiging en ontvang je een push-notificatie., zodra de dienst definitief is ingepland. Voor aanvang van de dienst versturen we tevens via sms en andere kanalen een herinnering.
Het kan echter gebeuren dat deze berichten vertraagd zijn of om wat voor reden dan ook niet bezorgd kunnen worden. Daarom mag je niet blind op alleen de berichten vertrouwen. Raadpleeg dus altijd de app of de webapp om te kijken of een dienst definitief is ingepland.
Ga hiervoor naar de lijst Mijn Diensten of tap op de tegel Volgende dienst.
⚠️ Let op: de app/webapp is dus altijd leidend, want daar vind je altijd de juiste en actuele informatie. Indien de dienst gepland is, dan verwacht de opdrachtgever jou. Dus óók als je (nog) géén bericht (per mail, push of sms) hebt ontvangen.