Check altijd nadat je hebt gewerkt of de werktijden én de totale pauzeduur in de app correct zijn. Belangrijk, want we factureren op basis van de werktijden en pauzeduur zoals deze in de app vermeld staan. We noemen dit verifiëren en je hebt hiervoor 48 uur de tijd. Leer jezelf dus aan om dit direct te doen zodra je dienst is afgelopen.
Let op: je hoeft wijzigingen dus niet apart per mail of telefonisch door te geven aan Zorgwerk. Omdat wijzigen met de app simpelweg eenvoudiger en sneller is en de kans op fouten sterk vermindert, worden wijzigingsverzoeken per e-mail of telefoon niet in behandeling genomen.
Zo wijzig je na afloop de werktijden en/of pauze van je dienst
- Login op de app of de webapp
- Tap op tegel Mijn Diensten
- Tap vervolgens op de dienst die je wilt wijzigen (je meest recente dienst staat bovenaan)
Let op: de status van de dienst moet zijn Gewerkt. De status wijzigt van Gepland in Gewerkt zodra de dienst is gestart. Heeft de dienst al status Geaccordeerd, Te verwerken of Uitbetaald, dan ben je te laat met wijzigen. - Tap daarna op knop Wijzig dienst
- Vervolgens kun je de volgende velden aanpassen:
- Starttijd
- Eindtijd
- Pauze
- Locatie
- Afdeling
- Na het voltooien van de wijzigingen tap je op knop Verificatie opslaan
- De status van je dienst wijzigt van Gewerkt naar Geverifieerd (zo herken je de diensten die je al hebt aangepast)
Regels voor het aanpassen van diensten
- Pas de dienst uiterlijk 48 uur na de dienst aan. Daarna is dit niet meer mogelijk.*
- Als je tijdens een dienst op twee locaties of afdelingen hebt gewerkt, kies je de afdeling waar je het langst gewerkt hebt.
- De dienst mag maximaal 3 uur langer duren dan gepland. Neem contact op met de opdrachtgever als je langer hebt doorgewerkt. Deze kan je dienst dan voor jou aanpassen.
- De dienst mag maximaal 12 uur duren. Neem contact met de opdrachtgever op als je langer hebt gewerkt. Deze kan je dienst dan voor jou aanpassen.
*Hoe wijzig ik een dienst die al geaccordeerd is of langer dan 3 uur afwijkt?