Het werkaanbod kan per dag en per regio verschillen. Check in ieder geval even onderstaande punten, zodat je zeker weet dat alle diensten getoond worden die voor jou interessant zijn.
💡 Pro tip: als je het ergens naar je zin hebt kun je ook eenvoudig een planbot instellen, zodat je automatisch op specifieke vervolgdiensten wordt ingepland zodra nieuwe diensten op het platform worden uitgezet.
Verberg je te veel diensten?
Mogelijk heb je per ongeluk te veel regels aangemaakt voor het verbergen van diensten. Dit kun je eenvoudig controleren en wijzigen in de app.
- Tap op de menu knop links bovenin het scherm
- Tap op Verborgen diensten wijzigen
- Tap op de opdrachtgever die je weer wilt weergeven in mijn diensten
- Bevestig de controlevraag met Weer tonen
- De regel verdwijnt uit de lijst en de diensten zijn per direct weer zichtbaar
Sta je op niet beschikbaar?
Op de momenten dat jezelf op niet beschikbaar hebt gezet, tonen we geen open diensten in de app. Wijzig je beschikbaarheid indien deze inmiddels is veranderd.
- Tap tegel Beschikbaarheid
- Standaard wordt de huidige week getoond
- Niet beschikbaar: tap één keer op een dagdeel om de (cel) leeg te maken.
Is je werkgebied (te) klein?
Vergroot je werkgebied om meer diensten te zien. Onze ervaring leert dat de meeste opdrachtgevers zéér goed bereikbaar zijn met het openbaar vervoer of auto. Wellicht is de reistijd minder lang dan je denkt! Check dit snel en eenvoudig door vanuit een dienst de route te genereren.
- Gebruik de slider (dat is de roze knop onder de kaart) om je werkgebied te vergroten (verplaats naar rechts).
- De app laat direct de opdrachtgevers zien met actuele diensten die voor jou interessant zijn.
- Tap op een speld om de opdrachtgever te bekijken en de open diensten te tonen.
- Tap in de dienst op de drie roze stippen, tap op route om de route te genereren voor auto, ov, fiets of te voet.
Ook houdt de app rekening met:
- De functies waarvoor je ingezet mag en wilt worden. Neem eventueel contact met ons op om je profiel na te lopen en eventueel functies toe te voegen.
- Jouw huidige planning bij Zorgwerk. De app houdt uiteraard rekening met de datum en tijden dat je al staat ingepland bij Zorgwerk.
- Of je ergens niet mag of wilt werken, omdat je bijvoorbeeld:
- In dienst bent bij de opdrachtgever
- De opdrachtgever slecht bereikbaar is voor jou
- Er geen klik is tussen jou en de opdrachtgever