Zowel een open dienst, als een vervulde dienst heeft u de mogelijkheid mee om de diensttijden, locatie en/of afdelingen van te wijzigen. Als de dienst vervuld is, kan dit uiteraard alleen in overleg met de medewerker.
De contactgegevens van de medewerker vindt u op de detailpagina van de desbetreffende dienst deze opent u door op het -icoon te klikken in de dienstregel.
Zo werkt het wijzigen van een dienst op de webapp
- Login op de webapp
- Zoek de betreffende dienst op
- Selecteer vervolgens het
-icoon in de dienst
- Het wijzigingsscherm van de dienst opent
- Vervolgens kunt u de volgende velden aanpassen
- Locatie
- Afdeling
- Starttijd
- Eindtijd
- Na het voltooien van de wijzigingen tikt op knop Opslaan
De medewerker ontvangt een notificatie per mail en in de app zijn de wijzigingen direct zichtbaar: Deze dienst is gewijzigd. De locatie, afdeling en/of de werktijden van deze dienst zijn aangepast.
💡Pro tip: neem rechtstreeks contact op met de medewerker om zaken onderling af te stemmen. Het persoonlijke contact zorgt voor binding van de medewerker. Het telefoonnummer vindt u in het wijzigingsscherm.