Gewerkte diensten worden uitbetaald en gefactureerd de week nadat onze medewerkers bij u gewerkt hebben. U hoeft niets te doen als volgens planning is gewerkt. Indien de werktijden, pauzeduur en/of de afdeling (kostenplaats) afwijken van de planning, kunt u de dienst(en) eenvoudig aanpassen. U wijst de dienst af indien onverhoopt niet is gewerkt.
Zo accordeert u gewerkte diensten
- Log in op de webapp
- Klik op het
-icoon in de bovenste optiebalk
- De lijst Te accorderen opent
- Selecteer een week met het keuzelijstje (weken met een * bevatten nog te accorderen diensten)
- Controleer de gewerkte diensten
- Pas indien nodig de werktijden, pauzeduur en/of de afdeling aan
Selectie accorderen of één voor één
- Klik op het
-icoon op de dienstregel om direct te accorderen, of
- Selecteer meerdere diensten (door deze één voor één aan te klikken) en klik op link Accordeer selectie.
Vergissing? Geen zorgen! Via de weergave Gemuteerd vandaag kunt u de dienst gemakkelijk terugvinden en wijzigen.
Zo wijst u een dienst af (indien niet gewerkt)
- Klik op het
-icoon op de dienstregel om het detailscherm te openen
- Wijzig via het keuzelijstje onderaan het detailscherm de status in Afgewezen
💡 Pro tip: controleer eerst de diensten in de lijst en pas waar nodig de werktijden, pauzeduur en/of de afdeling aan. Zodra gereed klikt u op Alles selecteren en daarna op Accordeer selectie, om de gehele lijst in één keer te accorderen.