Als je een klik hebt met een team, dan is de kans groot dat je teruggevraagd wordt. Zelf contact opnemen en vragen of er diensten voor je zijn mag uiteraard ook! Meestal legt de opdrachtgever je dienst(en) dan vooraf vast op het Zorgwerk platform. Ontbreekt echter nadat je hebt gewerkt de dienst in Mijn diensten, dan kun je deze alsnog zelf toevoegen (zodat je goed uitbetaald wordt).
Regels voor het toevoegen van diensten
- Vanaf de dag nádat je hebt gewerkt, heb je drie dagen de tijd om de gewerkte dienst toe te voegen.
- De dienst die je zelf toevoegt, wordt pas uitbetaald nadat de opdrachtgever deze geaccordeerd heeft (let op: diensten met status Gewerkt zijn dus nog niet geaccordeerd).
- Is de dienst op woensdagmiddag nog niet door de opdrachtgever geaccordeerd? Neem dan contact op met de opdrachtgever.
Zo voeg je achteraf een dienst toe die nog niet in je planning staat
- Login op de app.
- Tap op tegel Mijn diensten.
- Tap rechts bovenin de header op het Plus-icoontje (+)/
- Doorloopt de Wizard:
- Selecteer de Opdrachtgever;
- Bepaal de Locatie;
- Kies de Afdeling;
- Selecteer de Functie;
- De Startdatum;
- Bepaal de Werktijden.
- Tap op Opslaan om te bevestigen.
💡 Pro tip: het is mogelijk vanuit het detailscherm direct de opdrachtgever te bellen! Tap op het telefoonnummer en je kunt direct het telefoongesprek starten vanuit de app. Handig om te vragen of ze je dienst willen accorderen.