De laatste update van 2018 bevat nuttige innovaties waardoor jij nog meer de regie krijgt en kunt samenwerken met collega's. Uniek in de zorg en uitzendbranche. 😊
Deel kennis van afdelingen/teams en help elkaar
Als geen ander weet jij hoe het op jouw favoriete afdelingen en teams reilt en zeilt. Hoe zit het met parkeergelegenheid? Sta je alleen of met een collega? Wat zijn de kledingvoorschriften? Deel jouw kennis van afdelingen/teams en help elkaar op weg.
Zo bewerk je team-/afdelingsinformatie
Geef een geplande dienst terug
Plan jezelf uit als je onverwacht verhinderd bent. Wees wel op tijd, want de verwijderingstermijn verschilt per dienst. Als je te laat bent kun je alsnog een ruilverzoek sturen naar je vriendengroep.
Zo geef je een geplande dienst terug
Interactief werkgebied
Zie in één oogopslag op de kaartweergave alle opdrachtgevers met open diensten binnen jouw werkgebied en plan jezelf direct in op één of meerdere diensten.
Zo werkt het interactieve werkgebied
Plan jezelf in één keer in op meerdere diensten
Toon vanuit een open dienst álle open diensten voor die afdeling/team en doe in één keer één of meerdere planverzoeken voor de diensten die jij wilt werken. Het werkt net als een bundel, maar dan zonder een minimum aantal diensten dat je moet kiezen. Zo plan jij jezelf super snel door bij je favoriete afdelingen en teams!
Zo doe je in één keer meerdere planverzoeken
Géén open diensten voor momenten dat je niet-beschikbaar staat
Op veler verzoek werkt niet-beschikbaarheid nu samen met de open diensten-lijsten. Voor de dagdelen dat je niet beschikbaar staat, worden dus géén open diensten meer opgehaald. Hierdoor wordt je lijst met open diensten nog beter afgestemd op jouw voorkeuren en hoef je minder te zoeken naar diensten die je kunt werken.
Filteren op avonddiensten
Op verzoek van heel veel collega's is het vanaf nu mogelijk om avonddiensten te filteren. Een avonddienst begint na 14:30 en eindigt na 19:30 (en eindigt voor 24:00, anders wordt het een nachtdienst of slaapdienst).
Helpcenter, live chat & grafische verbeteringen
Vanaf nu heb je het helpcenter en de live chat altijd binnen handbereik, ongeacht je device. Ook hebben we alles nog leesbaarder voor je gemaakt. De knoppen voor Routebeschrijving en toevoegen aan Agenda zijn naar de groene header verplaatst, zodat het scherm rustiger oogt.