De relevante push-berichten zijn beschikbaar vanaf versie 1.24. Update de app zodra deze versie voor jouw device beschikbaar is en log daarna opnieuw in (tap op afmelden en log daarna opnieuw in). Check ook even of je push-meldingen hebt ingeschakeld op je device.
Zo schakel je push-berichten aan of uit op je device →
De push-berichten zijn bedoeld om je te informeren zodra er voor jou iets relevants gebeurt op het Zorgwerk-platform. Je hoeft dan minder vaak op de app te kijken om toch op de hoogte te blijven van nieuwe diensten en je bent bijvoorbeeld direct geïnformeerd zodra planbots planverzoeken voor je hebben gedaan.
Je ontvangt een nuttig push-bericht zodra:
- Er nieuwe relevante diensten zijn voor afdelingen die jij volgt.
- Je planverzoek is bevestigd c.q. de dienst is ingepland.
- Een ingeplande dienst is verwijderd c.q. je bent uitgepland.
- Een planbot automatisch een planverzoek voor je heeft gedaan (zodat je het planverzoek nog kunt verwijderen).
- Je een vriendschapsverzoek ontvangt én wanneer jouw uitgaande vriendschapsverzoek is geaccepteerd.
- Een vriend je op een dienst attendeert.
- Een opdrachtgever je persoonlijk heeft uitgenodigd voor een dienst.
- Er nieuwe aanbevolen diensten voor je zijn sinds de laatste keer dat je bent ingelogd, afgestemd op je profiel (max twee keer per dag).
- Er een betaling is gedaan.
- Je nieuwste loonstrook beschikbaar is in de app.
- Je hebt gewerkt en je dienst nog niet geverifieerd is.
👉 Deze push-berichten vervangen vanzelfsprekend de mailtjes/smsjes die je hier tot nu toe over ontving.
💡 Pro-tip: met de Privacy instellingen kun je aangeven welke sociale push-berichten je wel en niet wilt ontvangen.