Zorgwerk werkt continu aan verbetering en innovatie van het platform. Ons doel is het plannen van de beschikbare personeelscapaciteit in de zorg zo efficient en gebruiksvriendelijk mogelijk te maken. Naast enkele foutoplossingen bevat deze update een handige productiviteitsverbetering en is het eenvoudiger geworden om het domein van nieuwe gebruikers in te stellen.
Status-markering nu beschikbaar in alle diensten-lijsten
De 'status-markering' zoals u die kent uit de handige meldingen-lijst, is vanaf nu beschikbaar in alle dienstenlijsten. Zo bent u ongeacht de lijst die u gebruikt altijd op de hoogte of een dienst nog interne afhandeling vereist*, wie er mee bezig is en wat de status er van is.
*De markeringen zijn puur informatief en voor intern gebruik (Zorgwerk heeft er geen inzicht in). De betekenis van de markeringen voor nieuw, in behandeling, afgehandeld zijn afhankelijk van uw interne processen en het doel waarvoor u en uw collega's dit willen gebruiken (zoals bijv. account aanmaken voor medewerker, planning overnemen in andere app, afdeling informeren, etc.).
Het doel van van deze functionaliteit is u te helpen om uw proces onafhankelijk te maken van (de verouderde) e-mailnotificaties. E-mailverkeer is soms onbetrouwbaar en programma's als Outlook zijn inefficient om in samen te werken. De meldingen-lijst daarentegen toont op elk moment de actuele status van gewijzigde diensten en de statusmarkering kunt u nu in alle lijsten terugzien.
Vereenvoudigd domein instellen voor nieuwe gebruikers
Indien u beheerdersrechten heeft, dan kunt u zelf accounts aanmaken voor uw collega's. Per account geeft u dan aan tot welke locatie(s) deze nieuwe gebruiker toegang heeft. De oplossing die wij hiervoor ontwikkeld hadden bleek minder gebruikersvriendelijk voor organisaties met meer dan 50 locaties. Nu we een aantal grote landelijke organisaties verwelkomt hebben op het Zorgwerk-platform, hebben we de tijd genomen om het toekennen van de locaties aan gebruikersaccounts te vereenvoudigen.
In de linker helft van het scherm ziet u de lijst met beschikbare locaties. U kunt zoeken in de lijst of in een keer alle locaties toekennen aan het domein. Dit doet u door locaties naar de rechter helft te slepen of dubbel te klikken.
Automatisch uitloggen inactieve sessie
Wanneer u de webapp tenminste 2 uur niet gebruikt, wordt u automatisch uitgelogd. U ziet dan een melding als u terugkeert en een knop om direct opnieuw in te loggen.