Accorderen
Nadat een medewerker bij u gewerkt heeft, geeft u met de app per dienst digitaal akkoord voor uitbetaling en facturatie van de gewerkte uren. Dit noemen wij accorderen. U kunt in één keer meerdere diensten accorderen. Indien nodig kunt u de gewerkte tijden van één of meerdere diensten eerst aanpassen.
Afwijzen
Indien een geplande medewerker onverhoopt niet heeft gewerkt, dan kunt u de dienst afwijzen. Hierbij selecteert u tevens een reden. De reden is belangrijk omdat bepaalde redenen vallen onder de categorie 'no show' (ongeoorloofd niet op komen dagen). Een no show heeft consequenties voor de inzetbaarheid van de medewerker.
Geverifieerd
Heeft u wel al de gewerkte diensten beoordeeld (en eventueel aangepast) maar wilt u ze (nog) niet accorderen? Dat kunt u in plaats van geaccordeerd kiezen voor geverifieerd. Dit is bijvoorbeeld handig als u het aanpassen van de diensten wilt uitbesteden aan een collega, maar wel zelf de laatste controle wilt behouden.
Let op: de dienst krijgt ook status geverifieerd indien de medewerker zélf de gewerkte tijden heeft aangepast.