Wilt u uw diensten extra laten opvallen bij uw favoriete medewerkers? Attendeer hen op uw diensten door een uitnodiging te versturen. Zo vergroot u de kans op vervulling met iemand van uw voorkeur. Dat is prettig voor de continuïteit. Uitgenodigde medewerkers ontvangen direct een mail en uw diensten worden duidelijk voor hen gemarkeerd.
Exclusiviteit voor uitgenodigde medewerkers
Medewerkers die u uitnodigt kunnen enige tijd exclusief reageren, zodat de kans groot is dat een medewerker van uw voorkeur wordt ingepland. Alle andere gekwalificeerde medewerkers krijgen de dienst pas te zien nadat de exclusiviteitstermijn van de uitnodiging is verstreken.
De precieze duur wordt automatisch vastgesteld en is afhankelijk van de lead time (dat is de tijd tussen uitzetten en aanvang dienst). Voor spoeddiensten betreft de exclusiviteitstermijn hoogstens een paar minuten, terwijl deze voor langere termijn diensten kan oplopen tot een paar dagen.
Overigens kan uw intercedent de exclusiviteitstermijn op elk moment overrulen, als bijvoorbeeld het vermoeden ontstaat dat géén van de uitgenodigde medewerkers (op tijd) gaat reageren.
Met deze combinatie van techniek en menselijk inzicht borgen wij dat uw dienst altijd op tijd wordt voorzien.
Zo werkt uitnodigen
- Login op de app
- Tap op Volledig overzicht
- Filter eventueel de open diensten
- Tap in de lijst op de betreffende dienst
- Tap op de detailpagina op human cloud
- Tap in de lijst op een medewerker naar keuze
- Tap op het profiel op de knop Uitnodigen
- Bevestig de controlevraag
U kunt voor één dienst meerdere medewerkers uitnodigen. Swipe langs profielen en nodig zo veel medewerkers uit als u wilt. De eerste medewerker die reageert wordt ingepland. Voor de andere medewerkers wordt de uitnodiging dan direct (automatisch) ingetrokken.