Laat uw diensten extra opvallen bij uw favoriete medewerkers/zzp'ers: attendeer hen op uw diensten. Deze medewerkers en/of zzp'ers ontvangen direct een push notificatie. Uw selectie heeft bovendien enige tijd exclusiviteit om te reageren. Zo vergroot u de kans op vervulling met iemand van uw voorkeur.
Exclusiviteit voor ge-attendeerde medewerkers
Medewerkers die u attendeert kunnen enige tijd exclusief reageren, zodat de kans groot is dat een medewerker van uw voorkeur wordt ingepland. Alle andere gekwalificeerde medewerkers krijgen de dienst pas te zien nadat de exclusiviteitstermijn is verstreken.
De precieze duur wordt automatisch vastgesteld en is afhankelijk van de lead time (dat is de tijd tussen uitzetten en aanvang dienst). Voor spoeddiensten betreft de exclusiviteitstermijn hoogstens een paar minuten, terwijl deze voor langere termijn diensten kan oplopen tot een paar dagen.
Overigens kan uw intercedent de exclusiviteitstermijn op elk moment overrulen, als bijvoorbeeld het vermoeden ontstaat dat géén van de ge-attendeerde medewerkers (op tijd) gaat reageren.
Met deze combinatie van techniek en menselijk inzicht borgen wij dat uw dienst altijd op tijd wordt voorzien.
Zo werkt attenderen
- Login op de webapp
- Zoek de betreffende dienst op waarvoor u een medewerker wilt attenderen
- Filter eventueel de open diensten
- Klik in de regel van de betreffende dienst op het
-icoon
- Het scherm met Attenderen en inplannen opent
- Klik bij de medewerker(s) naar keuze op de button attenderen
- Rechts onderin verschijnt de bevestigingsmelding, de button attenderen verdwijnt
U kunt voor één dienst meerdere medewerkers attenderen. Attendeer zo veel medewerkers uit als u wilt. De eerste medewerker die reageert wordt ingepland. Voor de andere medewerkers wordt de dienst dan direct (automatisch) ingetrokken.