Medewerkers waar u tevreden over bent, kunt u rechtstreeks benaderen voor vervolgdiensten. Bemiddeling door Zorgwerk is dan niet nodig. Hiermee zorgt u voor continuïteit binnen het team en bij uw cliënten, en bindt u bovendien uw favoriete flexmedewerkers aan uw organisatie. Zo voorkomt u dat zij elders diensten aannemen.
Het is belangrijk dat gemaakte afspraken duidelijk worden vastgelegd in de planning. Dit zorgt voor inzichtelijkheid in de (web)app voor alle betrokken partijen, voorkomt misverstanden, en garandeert correcte uitbetaling en facturatie.
U kunt zelf geplande diensten invoeren, of deze taak aan de uitzendmedewerker of zzp'er overlaten waarbij u enkel een controlerende rol heeft. Hiermee wordt het reguliere proces van open diensten plaatsen en wachten op reacties overgeslagen, wat zorgt voor tijdwinst en efficiëntie.
Zo kunt u medewerkers doorplannen
Zo leggen medewerkers hun diensten vast
Vastlegging van gezamenlijk afgesproken diensten
Uitgangspunt is dat vervolgafspraken onderling zijn gemaakt en alleen nog hoeven te worden vastgelegd. Zowel u als de medewerker kunnen afgesproken diensten eenvoudig via de app of webapp invoeren, zowel vooraf als achteraf. Dit zorgt voor duidelijkheid, voorkomt misverstanden en garandeert correcte uitbetaling en facturatie.
Regels voor vastleggen diensten
Door opdrachtgevers |
Door uitzendmedewerkers/zzp'ers |
Onbeperkt in het verleden en toekomst |
Tot 3 dagen terug |
Alle locaties en afdelingen binnen het domein |
Alleen voor afdelingen waar deze reeds eerder heeft gewerkt |
Diensten kunnen geannuleerd worden |
Diensten kunnen door opdrachtgever volledig verwijderd worden |
Diensten hebben na aanmaken status Gepland |
Diensten hebben na aanmaken status Geverifieerd en dienen door de opdrachtgever geaccordeerd te worden voor betaling en facturatie |
U heeft volledige controle
Het maakt niet uit wie uiteindelijk de diensten vastlegt—of dat nu de opdrachtgever, Zorgwerk of de medewerker is—u houdt als opdrachtgever altijd de volledige controle.
Deze controle heeft u niet alleen achteraf tijdens het wekelijkse controlemoment, waarin u diensten kunt wijzigen of afwijzen, maar ook vooraf doordat u diensten kunt verwijderen.
Natuurlijk kan er (ongeacht wie registreert) een fout insluipen, waardoor uren verkeerd of onterecht gefactureerd worden. Dit kan vanzelfsprekend te alle tijden gecrediteerd worden.