In het land van de zorg is een persoonlijkere ervaring als bij Zorgwerk haast niet denkbaar. Daar hebben wij de afgelopen jaren hard aan gewerkt. In dit artikel lichten we toe hoe wij dat doen.
De opdracht van Zorgwerk is vraag en aanbod van (zorg)professionals bij elkaar te brengen en alles daaromtrent te regelen: van werving tot inzet en ondersteuning, naar verloning en facturatie. Dit is een zéér complex proces, vanwege de verscheidenheid aan variabelen waar wij rekening mee moeten houden.
Immers, onze klanten én medewerkers hebben allen hun eigen achtergrond, wensen, eisen, afspraken en rechten. Terecht verwachten onze klanten en medewerkers dat Zorgwerk daar in hoge mate aan tegemoet komt. Oftewel, zij verlangen gepersonaliseerde benadering van een intermediair als Zorgwerk.
De kwaliteit van dienstverlening als intermediair is over langere termijn enkel te waarborgen als het proces, waar mogelijk, ondersteund wordt door de beschikbare moderne technologie en de mogelijkheden die dat ons (klanten, medewerkers en Zorgwerk) biedt.
Juist dan kunnen wij bijvoorbeeld garanderen dat alle medewerkers met de juiste kwalificaties voor diensten benaderd worden, alle partijen volledig geïnformeerd worden en de verloning en facturatie zo geruisloos mogelijk plaatsvinden.
Met nieuwe technologie en innovatieve tools geven wij het empowerment (regie) aan onze klanten en medewerkers terwijl tegelijkertijd repeterende en voorspelbare handelingen voor alle partijen zo veel mogelijk geautomatiseerd zijn, waardoor deze sneller en vooral persoonlijker verlopen. Immers, onze slimme software neemt telkens alle variabelen (eisen, wensen, afspraken, rechten) in elke overweging mee. 24/7.
Hierdoor hoeven onze bureaumedewerkers zich niet of nauwelijks met de planning bezig te houden en ontstaat er ruimte om hun aandacht volledig richten op verdieping en complexere vraagstukken die menselijk inzicht en onderling persoonlijk contact vereisen.
Persoonlijk contact
Zoals het afhandelen van complexe casuïstiek en correct handelen in noodsituaties. Of het begeleiden van onze (zorg)professionals, zodat zij zelfverzekerd aan het werk gaan en het signaleren van scholingsbehoeften. Dit komt bijvoorbeeld tot uitdrukking in de introductiebijeenkomsten, collegiale ontmoetingen, intervisie en ikigai bijeenkomsten en het trainingsaanbod waar medewerkers gratis gebruik van kunnen maken. En ook verdiepende gesprekken met onze klanten om te leren hoe we de samenwerking verder kunnen verbeteren.
We zijn 7 dagen per week persoonlijk bereikbaar (telefonisch en via live chat) voor klanten en medewerkers, zodat we altijd kunnen ondersteunen wanneer een onverwachte situatie zich voordoet.
Kortom, wij begeleiden onze klanten en medewerkers optimaal met de nieuwste technologie zonder de menselijke maat uit het oog te verliezen.