Gewerkte diensten worden de week erna uitbetaald en gefactureerd. U hoeft niets te doen als de werkzaamheden volgens planning zijn uitgevoerd. Mocht er echter sprake zijn van afwijkingen in werktijden, pauzes of afdeling (kostenplaats), dan kunt u de dienst(en) gemakkelijk aanpassen en accorderen. Als er onverhoopt niet is gewerkt, verzoeken wij u de betreffende dienst af te wijzen.
Zo wijzigt en accordeert u de gewerkte diensten
- Log in op de webapp.
- Klik links bovenin het scherm op om de de lijst Te accorderen te openen.
- Selecteer een week in het keuzelijstje (meestal de voorgaande week).
- Klik op om de diensten te wijzigen die niet volgens planning zijn uitgevoerd.
- Wijzig de Locatie, Afdeling, Werktijden of Pauzeduur.
- Of wijzig de status in Afgewezen indien niet is gewerkt.
- Klik in de lijst op de diensten die u wilt accorderen. Het icoon geeft aan dat de dienst geselecteerd is voor accordering. Klik nog een keer om de selectie ongedaan te maken.
- Klik bovenaan de lijst op de knop Accordeer selectie om de geselecteerde diensten te accorderen.
Vergissing gemaakt? Geen zorgen! In de Meldingen-lijst kunt u de dienst gemakkelijk terugvinden en aanpassen.
Zo wijzigt u een dienst
- Klik op om het detailscherm van de dienst te openen.
- Wijzig desgewenst de Locatie, Afdeling, Werktijden of Pauzeduur.
- Wijzig eventueel onderaan het scherm de Status direct in Geaccordeerd. U kunt de dienst ook eerst opslaan en later accorderen vanuit de lijst.
Zo wijst u een dienst af (indien niet gewerkt)
- Klik op om het detailscherm van de dienst te openen.
- Wijzig via het keuzelijstje onderaan het detailscherm de status in Geannuleerd of NoShow.