Voorafgaand aan elke dienst ontvang je een plaatsingsbevestiging via e-mail met daarin vermeld het uurloon dat is vastgesteld voor die specifieke dienst (dit uurloon is vastgesteld op basis van je uitgansuurloon). Het uurloon is per dienst ook inzichtelijk in de Zorgwerk-app, op de detailpagina van de geplande dienst. Je kunt bovendien een overzicht van al je inschalingen raadplegen op de Geldzaken-pagina.
Het uurloon wordt bepaald aan de hand van de cao van de opdrachtgever en de specifieke functie waarin je gaat werken, conform de inlenersbeloning. Hierdoor kan je uurloon variëren per opdrachtgever en functie, maar we streven er altijd naar om zo dicht mogelijk bij het afgesproken uitgangsuurloon te blijven.
Ben je het niet eens met het uurloon voor een dienst?
Indien je het niet eens bent met het vastgestelde uurloon, raden we aan om zo snel mogelijk jezelf uit te plannen. Als dit niet (meer) mogelijk is in de app, dien je onmiddellijk na ontvangst van de plaatsingsbevestiging contact op te nemen met Zorgwerk, telefonisch of via de live chat, om je bezwaar kenbaar te maken.
Als het gaat om een nieuw uurloon voor een nieuwe functie/opdrachtgever, kan er eventueel nog worden overlegd over je planning.
Wanneer je ervoor kiest om te werken, ga je uiteraard akkoord met het bevestigde uurloon. Daarom is het belangrijk om te benadrukken dat het niet mogelijk is om achteraf, nadat je hebt gewerkt, het bevestigde uurloon met terugwerkende kracht aan te passen.
Correcties op het uurloon zijn uitsluitend mogelijk in geval van een technische of menselijke fout die heeft geleid tot een ander uurloon dan oorspronkelijk bevestigd.
Waar vind ik een overzicht van mijn uurlonen?
Wanneer krijg ik salaris verhoging?